"Včely to ví nejlépe...."

Peníze za ten náš med, vracíme vždy do včel hned .... :-)

03.05.2017 13:42

Psovi se dnes nejvíce, líbila tahle krabice.

Hlídal ji jak oko v hlavě, nevypadal vůbec hravě.

Když jsem mu ji drze vzal, zlostně na mě zaštěkal.

Odnesl jsem ji trochu dál a psa za plotem ponechal.

Můžu ji rozbalit už, jen vytáhnu z kapsy nůž.

Pod fólií bílá bedna, v ní vsunuta ještě jedna.

Co v nich leží říct se sluší, i když to už mnohý tuší.

Přišla nám v nich dneska z rána, od Kováře nová vana….

Touto novou nerezovou odvíčkovací vanou, končí naše letošní investice do včel. Pořízením dalšího nového nerezového elektrického medometu, nerezového pařáku na vosk se šroubovým  lisem, nerezového pastovače na med, nového termoboxu pro ztekucení medu, ometače včel, nerezové odvíčkovací vany, nerezových čeřicích nádob, spousty nutných nerezových drobností a 20ks nových úlových sestav, jsme do včel dali tento rok celkem dost peněz, za které by si spousta lidí raději koupila auto. Někteří kolegové včelaři  si možná „klepou na čelo“, ale díky těmto novým věcem vím, že svým zákazníkům můžu nabídnout med, za který po stránce zpracování ručím. JE TOTIŽ ZNÁMOU SKUTEČNOSTÍ, ŽE MED NEKAZÍ VČELY, ALE VŽDY JEN ČLOVĚK!  Mám teď na výběr, zda za zbylé peníze koupit holkám podpůrnou mast na křídýlka, aby si na to vydělaly nebo zdražit med.  Po medobraní si asi hodím korunou, ale v té většinou prolhané televizi jsem zaslechl, že med bude letos citelně dražší ….. :-D :-D  

 

Zpět

Vyhledávání

vcelarstvitasovice© 2015 Všechna práva vyhrazena.